fredag 26. oktober 2007

Uke 42 og 43 Framføring av pedagogisk grunnsyn.

Tenkt
Under planlegginga av framføringa valgte me å ha hovedfokus på sosiokulturelt lærings syn, da dette læringsynet var det me kunne sammeinast mest om. Me valte å ha ei framføring der me både brukte powerpoint, tavleundervisning, musikk, drama, dialog, og gruppearbeid. Dette var for å få fram at me har tru på å utvikla flest mulig av lærings intelegensane.

Lært / Lurt
Sammspellet i gruppa har blitt utvikla i denne perioden, me har blant anna jobba saman om nye oppgåver som drama og song, og det har gått veldig bra. Ellers lærte eg blant anna meir om dei forskjellige inteligensane på framførings dagen. Eg synest det var veldig bra sagt at: «ingen er «lurere» enn andre, men alle er flinke på forskjellige områder!» Dette er ein holding eg vil prøva å ta med ut i praksis! Lærte og at Skinner har sagt at ein ikkje må gje ros/belønning kvar gong, for då vil eleven forventa det, men ein bør gje ros/belønning av og til. Det er og eit godt poeng i forhold til praksis.

Gjort
Tok den engelske MI testen som stod på Bergsdalen skole sin hjemme side: http://www.bgfl.org/bgfl/custom/resources_ftp/client_ftp/ks3/ict/multiple_int/questions/choose_lang.cfm
:-)
Praksis gruppa vår framførte opplegget me hadde forberedt. Først song me ”God morgon alle saman”. Ein lærer jo best når ein har det kjekt, og ein slik felles song skaper glede og engasjement, som igjen gjer studentane opne for å tilegna seg kunnskap!
Deretter spelte me ein skule situasjon der læraren stilte oppgåve spørsmåla, til klassen. Måten elevane svarte på skulle underbyggja svaret. For eksempel spørsmålet: ”Korleis meiner du born lærer?”. For å løysa det spørsmålet måtte studentane jobba i lag og nytta forskjellige hjelpemiddel som lærebok og internett. Svaret studentane gav, var måten dei hadde nytta for å finna svaret! :-)

3 kommentarer:

Franny Maria sa...

Heisann:)
kjekt å sjå at du tok Mi-testen.
Kva har du lært av denna prosessen? Vanskeleg å væra denna kritiske venn, men eg får prøva.
Vil du sei at du kun "liker" det sosikulturelt lærings syn? Vil dit lærings syn påvirke deg i andre samanhenger, som heima?
- Franny Maria

Geir Martin sa...

Takk for svært gode spørsmål!
I denne prosessen har eg lært meir om både dei kjende pedagogane og om dei forskjellige læringssyna. Eg har og blitt meir trygg på å finna informasjon om dei enkelte, enten i lærebøker eller på internett.
Eg liker ikkkje berre den sosiokulturelle stilen, men det var den me vart einige om å framføra, det var også den læringsstilen som me alle var einige om. Eg liker også til ein viss grad neobehaviorisme, konstruktivisme (lurning by doing) og MI læringsstilen, er skeptisk til Dunn & Dunn. :-) Når det gjelder heima, så må eg innrømma at eg ikkje har tenkt så mykje læringsstilar endå, dei har vist ikkje blitt heilt internalisert endå..
Men jeg tenkte på det i helga då sonen min på eiget initiativ, framførte ein dans/triksing med sverd(ein pinne). Han var kjempe konsentrert, og det var veldig bra, eg har aldri sett at han har gjort noko liknandes før! Då tenkte eg at han har utvikla den kropslig/kinestetisk inteligensen, og verkeleg har potensiale for å utvikla den enndå meir.

Franny Maria sa...

Heisann:)
Eit meget godt svar du hadde til meg;)
Stå på vidare, du gjere ein kjempe god jobb med blogen!!
- Franny