Pedagogikk timen måndag 29 oktober var bra, der var godt å få satt alle dei pedagogiske grunnsyna og pedagogane klart i samanheng.
Leste etterpå i ”Imsen” om Bakhtin og stemmen.
For ekempel står det at: Bakhtins teori er blitt brukt som begrunnelse for å fremme en dialog og samtale i klasserommet, til forskjell frå en ensrettet monolog hvor læreren i hovudsak snakker til klassen. (s 294)
Då kan eg ikkje unngå å tenka på noko eg las i boka: ”Grunnlinjer i pedagogikkens historie” av Reidar Myhre (s 45).
Thomas Aquinas på 1200 talet utarbeida ein metode med 2 hovedledd, forelesning og diskusjon. Etter forelesning og utlegging frå læraren kunne elevane komma med spørsmål og dermed var ein diskusjon i gong.
Det blei ført nøyaktig protokoll over denne, og protokollen tok læraren med seg heim og utarbeida ein analyse som gjerne enda med forslag til ein konklusjon.
Dette viser vel at alle som regel ”står på skuldrene” til dei som har tenkt før dei...
Elles var det bra å få ei innføring i å skriva oppgåve på pc, har så vidt begynt å jobba med oppgåva..
mandag 12. november 2007
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
1 kommentar:
Ja, Geir Martin...
Det har vore ein laaang pause i bloggen din no, så eg ventar spent på at du kjem med oppdateringar om ikkje for lenge?
Birgit :-)
Legg inn en kommentar